it's probably me

it's probably me

cytat miesiąca

Tyś nie samotny, za rogu załomem
Czeka na cię człowiek, także nie sam - z łomem.

/St. Jerzy Lec/

Odwiedzają mnie

11.6.13

Zadrutowane

Nie, to nie jest mój pomysł. Zobaczyłam tą technikę u Maty i postanowiłam spróbować swoich sił. Niestety wymyśliłam sobie na początek dzierganie podwójnym drutem - miedzianym i posrebrzanym, co wywołało efekt podobny do wywijania na gitarze elektrycznej po kilkuletniej przerwie - palce do wymiany ;-) Na szczęście opłaciło się, powstały dwie bransoletki.

Pierwsza, jeszcze w trakcie produkcji zaanektowana przez Tuśkę:


















Druga, z wrabianymi szklanymi koralikami, dla mnie:

















Potem zrobiłam sobie jeszcze kolczyki, tym razem już z pojedynczego drutu i z koralikami ze szkła:


















1 komentarz:

  1. Fajne te druty, Zapraszam na konkurs http://woodartdrewutnia.blogspot.com/2013/06/candy-letnie-do-26-lipca.html

    OdpowiedzUsuń