it's probably me

it's probably me

cytat miesiąca

Tyś nie samotny, za rogu załomem
Czeka na cię człowiek, także nie sam - z łomem.

/St. Jerzy Lec/

Odwiedzają mnie

14.1.11

Candy bez powodu ;-)

A raczej z okazji Nowego Roku i nowych postanowień. Nie będę ukrywać, że moje związane jest z biżuteryjkowaniem. Postanowiłam sobie, że w tym roku otworzę własną galerię. Co prawda mogłabym też obiecywać, że wejdę na K2, ale podobno motywacja to połowa sukcesu.
Ale do rzeczy. Wymyśliłam , że będą trzy nagrody. Trzy pary kolczyków dla trzech osób. Pierwsza wylosowana wybiera, co by chciała, druga też, no a trzecia musi zadowolić się tym, co zostało.
Zasady takie jak zwykle - komentarz pod postem i info na swoim blogu. Osoby bez bloga proszę o pozostawienie adresu email. Zapisy do 14.02, losowanie następnego dnia.

A oto moje trzy pary zwyklaczków:

Koral i jaspis dalmatyńczyk:

Zielony kwarc mszysty:

I turkus:

14 komentarzy:

  1. Ja też sobie postanowaiłam 3 cele do zrealizowania na ten rok i jedna ma ziązek z moimi artefaktami:) dobrze mieć plany, cele... mam nadzieję, że sie nam uda wszytko:)Piękności stworzyłaś, więc z wielką przyjmnością sie zapisuję:) Szeczgólnie przemawia do mnie turkus...;)serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! własną galerię!!gratulacje ogromne- trzeba podążać za marzeniami, bo szkoda marnować czas...
    pozdrawiam serdecznie i kibicuję noworocznym postanowieniom:)))

    taje w kolejce i się rozpycham o te turkusy ;)

    p.s.
    wrzucę linka u siebie niebawem-przyrzekam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15.1.11

    Zapisuję się!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  4. nie może mnie tu zabraknąć. Robisz boskie kolczyki. Mam nadzieję, że mi sie poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem jak to się stało, że nie umieściłam komentarza, ale zdjęcie i link na moim blogu pojawił się.No więc teraz naprawiam błąd. A tak poza tą treścią komentarza, chciałam Ci powiedzieć, że pierwszy raz zobaczyłam Twoją stronkę. Podobają mi się Twoje wyroby. :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wytrwania w postanowieniu i sukcesu w tym przedsięwzięciu. Zapisuję się i pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się i zapraszam do siebie u mnie też Pierwsze Candy

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień Dobry

    Chętnie się wpisuje bo niezwykłą magię kobiecości na tym blogu czuje.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  9. Ustawiam się w kolejce po piękne kolczyki :)
    kati.sc625@interia.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, że trzeba sobie wyznaczać jakiś cel, do którego można dążyć. Pozdrawiam i ustawiam się w kolejce.
    szkodniczki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie są przecudne -to ja sie zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kolczyki, zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  13. nie umiałabym się zdecydować chyba...! ale spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń