it's probably me

it's probably me

cytat miesiąca

Tyś nie samotny, za rogu załomem
Czeka na cię człowiek, także nie sam - z łomem.

/St. Jerzy Lec/

Odwiedzają mnie

4.1.11

UWAGA, ZŁODZIEJ!!!


Jest taka stronka:

Mojej biżuterii tam na szczęście nie znalazłam, ale są tam prace kilku osób, które od dawna podziwiam. Tupet tej #%$^&* jest porażający, nie dość, że zamieszcza fotki cudzych prac jako swoje, to jeszcze ma czelność wystawiać je na sprzedaż. Nie można tego tak zostawić, nie wiem, jakie są sposoby na takich ludzi, ale im więcej osób się dowie i zareaguje, tym większa szansa na to, że uda się stronę zablokować. 

Miły post na początek roku, kurde blaszka!!!

6 komentarzy:

  1. Hmmm... Na razie nie udalo mi sie tam wejść aktualizacja oprogramowania). Spróbuję za jakiś czas i zobaczę co to za ktoś. Dobrze, że podałaś tą informację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje rzeczy też tam są ;(
    Zgłosiłam naruszenie, może to coś da...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłosiłam naruszenie i moje zdjęcia zostały usunięte z jej bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moich rzeczy na szczęście tam nie ma, ale i tak zaraz podam info o tej sprawie u siebie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Strony już nie ma. Ja zgłosiłam naruszenie prawie do wszystkich zdjęć - znalazłam oryginały i przesłałam do serwisu flog.pl. I blog został usunięty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze wiedzieć, że w takich sytuacjach nie jesteśmy bezradne, że można się przed nieuczciwymi ludźmi bronić. I może to też będzie przestrogą dla innych...

    OdpowiedzUsuń