it's probably me

it's probably me

cytat miesiąca

Tyś nie samotny, za rogu załomem
Czeka na cię człowiek, także nie sam - z łomem.

/St. Jerzy Lec/

Odwiedzają mnie

27.6.11

Królowa jaśminowa

Zamierzam dopuścić się małego przekrętu i zgłosić jedną pracę na dwa wyzwania ;-) Wiem, wiem, to nieładnie. Ale w Kreatywnym Kufrze tematem jest czerń, a mnie fascynuje gotyk i wszystko, co się z tym łączy, w tym czarne koronki. A w Szufladzie tematem jest fascynacja. I tak mi te kolczyki pasują i tu i tu.
Towarzyszki, wybaczcie ;-)























I Gałczyński na dokładkę, w końcu czerwiec mamy.

Ja jestem noc czerwcowa,
królowa jaśminowa,
zapatrzcie się w moje ręce,
wsłuchajcie się w śpiewny chód.

Oczy wam snami dotknę,
napoje dam zawrotne
i niebo przed wami rozwinę
jak rulon srebrnych nut.

Oplącze was to niebo,
klarnet uczynię z niego
i będzie buczał i huczał,
i na manowce wiódł.

Ja jestem noc czerwcowa,
jaśminowa królowa,
znaki moje są: szmaragd i rubin,
i pieśń moja silniejsza niż głód
.


12 komentarzy:

  1. Myślę, że za to, iż są tak śliczne, z zazdrości Ci nie wybaczą :D
    Naprawdę cudeńka i ah, uwielbiam wchodzić tu nie tylko dla prac ale i muzyki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Ja poproszę o więcej i więcej Twoich dzierganych kolczyków, dobrze? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatne, a mimo to z pazurkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarne koronki uwielbiam i głęboki granat! Cudne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne! Świetne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kolczyki! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  7. No i zasłuchałam się w ,,Gods of War,, ... mocne ... podoba mi się.
    Przecież dziewczyny tak robią, nawet na 3 wyzwania jedno zgłaszają ... nie wiedziałam, że tak nie wolno (a może wolno?) ... nieważne:)
    Też kocham czerń ... piękne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki, dziewczyny, rozpieszczacie mnie tymi komentarzami ;-)
    Kasiu, nie ma problemu, uwielbiam dziergać.
    Ebru, Danusiu, cieszę się, że lubicie te same muzyczne klimaty, co ja. Manowar, to moja wielka miłość, jeszcze licealna, nie mogło go na tej liście zabraknąć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie nadążam za Tobą z komentarzami :) Kolczyki sliczne, bardzo mi sie podobają szczególnie ze takie właśnie gotyckie. A gotyk to ja lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kreatywnego Kufra. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń