it's probably me

it's probably me

cytat miesiąca

Tyś nie samotny, za rogu załomem
Czeka na cię człowiek, także nie sam - z łomem.

/St. Jerzy Lec/

Odwiedzają mnie

14.10.11

Zusammen do kupy

Po pewnym czasie prowadzenia równolegle trzech blogów stwierdziłam, że takie rozmienianie się na drobne nie służy nikomu, ani moim obserwatorom, którzy nie wiedzą czasem co gdzie i jak, ani mnie. Postanowiłam więc zostawić blog - sklepik, a pozostałe dwa połączyć. Nie było łatwo, ale dzięki pomocy Nessy Vadamir dałam radę. Jednocześnie wykasowałam posty o książkach, bo zauważyłam, że pisanie o nich kiepsko mi idzie. Zostały te o zdjęciach, o muzyce i o wszystkim innym ;-) Mam nadzieję, że będzie to w miarę czytelne, jeśli nie, jeśli coś będzie nie tak, to piszcie, postaram się naprawić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz