it's probably me

it's probably me

cytat miesiąca

Tyś nie samotny, za rogu załomem
Czeka na cię człowiek, także nie sam - z łomem.

/St. Jerzy Lec/

Odwiedzają mnie

4.8.10

Fire and Steel

Jak już dobrałam się do szklanych pereł, to nie mogłam przestać. (Czy ktoś jeszcze pamięta taką, która twierdziła, że perły są pretensjonalne?;-) Oto jeden z kompletów inspirowany muzyką jednego z moich ulubionych zespołów.




















Stąd zapożyczyłam tytuł:


 A to inny ich utwór, jeden z tych moich naj, naj, naj ;-):

5 komentarzy:

  1. Przepiękny komplecik. Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. yeah!manowar;]
    pozdrawiam!:]\m/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perełki to fajna rzecz, dają wiele możliwości :)
    Manowar? Dobrze jest! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny komplet- lubię takie połączenia. :)
    Kurcze- Manowar dla mnie za ciężki :)

    OdpowiedzUsuń