it's probably me

it's probably me

cytat miesiąca

Tyś nie samotny, za rogu załomem
Czeka na cię człowiek, także nie sam - z łomem.

/St. Jerzy Lec/

Odwiedzają mnie

25.8.10

Zabawy z lnem i rozwiązanie konkursu

Niespokojna ze mnie dusza, ciągle szukam czegoś nowego. Tym razem przyszła kolej na lniane nici. Trochę się wczoraj  nimi pobawiłam. Jednym z efektów jest taka oto brocha:




















Połączyłam nić lnianą z czarnym kordonkiem, a całość ozdobiłam turkusowym guzikiem.


A teraz czas na konkurs. Toruwiel to imię elfki, bohaterki opowiadania Andrzeja Sapkowskiego Na końcu świata. Ponieważ odpowiedziały tylko dwie osoby, nie będę się bawiła w losowanie i wyślę dwie niespodzianki. Proszę Margarete i Anię o wysłanie mi adresów na:
;-)

2 komentarze:

  1. Ciekawy efekt "niciowej zabawy". Interesująca broszka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Broszka wyszła genialnie:)

    OdpowiedzUsuń