it's probably me

it's probably me

cytat miesiąca

Tyś nie samotny, za rogu załomem
Czeka na cię człowiek, także nie sam - z łomem.

/St. Jerzy Lec/

Odwiedzają mnie

14.4.11

Zawieszki do telefonu

Ostatnio mam jakieś twórcze ADHD, ciągle muszę coś robić. W oczekiwaniu na kolejną paczkę z koralikami zabrałam się za zawieszki do komórek. Gronka szklanych perełek zakończone posrebrzanymi zawieszkami: delfinem, żółwiem, rybą i krabem. Delfinek popłynie na urodziny do koleżanki Tuśki, reszta - do wzięcia ;-)





4 komentarze:

  1. Kiedy Ty znajdujesz czas?:) Śliczne te zawieszki, super pomysł!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj oj, a ledwo co się Purple rainem zachwycałam, a tu już nowe cuda..... chrup chrup - tak mnie zżera zazdrość o twórczy zapał! :) Ściskam podwójnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zdążyłam już wczoraj wpisać komentarza pod Twoim ślicznym naszyjnikiemm, a tu jusz nowe cudeńka. Tobie gratuluję a Twoje prace podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci weny. Ja mam twórczą niemoc, a święta za pasem, trzeba stroiki robić! :-)
    Śliczna zawieszka :-*

    OdpowiedzUsuń