it's probably me

it's probably me

cytat miesiąca

Tyś nie samotny, za rogu załomem
Czeka na cię człowiek, także nie sam - z łomem.

/St. Jerzy Lec/

Odwiedzają mnie

16.11.12

A po zimie przychodzi wiosna

Nadeszła pora roku, którą najchętniej bym przespała. Późna jesień i zima to zdecydowanie nie moje klimaty, jak co roku o tej porze, oświadczyłam rodzince: jestem misiem, obudźcie mnie w marcu! Niestety to niemożliwe, więc umilam sobie czekanie na wiosnę tym co lubię najbardziej, czyli plątaniem sznureczków.
Pierwszy świrus jest biały, zimowy. Choć nie lubię jak mi zimno, to jednak zimowe krajobrazy na zdjęciach oglądam z przyjemnością. Dlatego powstał naszyjnik z białych i przejrzystych korali - drewna, plastiku, szkła, opalu, koralu, nefrytu, lodowego kryształu.















A ponieważ nawey po najdłuższej i najsurowszej zimie przychodzi wiosna, drugi świrus jest radosny, zielony z odrobiną różu, jak kwiaty na łące. Tym razem tylko drewniane korale.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz