it's probably me

it's probably me

cytat miesiąca

Tyś nie samotny, za rogu załomem
Czeka na cię człowiek, także nie sam - z łomem.

/St. Jerzy Lec/

Odwiedzają mnie

29.4.10

Podaj dalej

Zapisałam się u Elizy, wrzucam też u siebie, choć to chyba zarozumialstwo, bo niewiele osób tu zagląda.


Zasady zabawy:

1.Musisz posiadać własnego bloga.
2.Pierwsze trzy osoby,  które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie otrzymają ode mnie mały ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.
3.Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym trzem osobom na prezent od Ciebie.
4.Każdy Blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie. 

Czekam więc na 3 pierwsze komentarze :)

4 komentarze:

  1. to zapisuję się ;) droga pantoflowa jednak widze dziala ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, nie wiem do końca o co chodzi, ale co mi tam...zapiszę się, żebyś wiedziała, że Cię odwiedzam ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja jestem trzecia w kolejce;)To fajna zabawa i ciekawy sposób na poznanie innych blogów oraz prowadzących je osób.
    Pozdrawiam weekendowo:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spodziewałam się tak szybkiego odzewu, to bardzo miłe ;-)
    Proszę, wyślijcie na asja.arachne@gmail.com swoje namiary.
    Serdecznie pozdrawiam, miłego długiego weekendu ;-)

    OdpowiedzUsuń