it's probably me

it's probably me

cytat miesiąca

Tyś nie samotny, za rogu załomem
Czeka na cię człowiek, także nie sam - z łomem.

/St. Jerzy Lec/

Odwiedzają mnie

24.9.10

Kolczykowa wymianka w Szufladzie

Miałam niesamowite szczęście i załapałam się na kolczykową wymiankę. Od Agaty dostałam taką śliczną paczuszkę:
















Były co prawda trzy herbatki, ale jedna nie dotrwała do sesji zdjęciowej ;-)

I jeszcze fotka samych kolczyków:






















A ja zrobiłam takie coś. Pomysłodawcą była moja córka, która koniecznie chce robić to co ja ;-)


5 komentarzy:

  1. Widzę, że Twoja wymianka była równie owocna jak i moja. Kolczyki zarówno Twojego autorstwa, jak i te drugie są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. A trzeba było widzieć Tuśkę, jaka przejęta była. "Mamo, napisz, że to moje!!!"
    Oczywiście trochę pomogłam, niemniej jednak mała czuje się autorką projektu ;-_

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz dziękuję za śliczny prezent wymiankowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. obie pary urocze!
    super, że córka idzie w Twoje ślady - może kiedyś założycie spółkę rodzinną:)
    pozdrawiam serdecznie,
    http://decou-galeryjka.blogspot.com/

    zapraszam przy okazji do zapisania się do BAZY WYMIANKOWEJ, która dzięki nam wszystkim stanie się składnicą nieskończonej ilości prezentów dla nas i naszych bliskich!:)
    http://baza-wymiankowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ogromniasto mi się podobają te pierwsze kolczyki :-), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń