it's probably me

it's probably me

cytat miesiąca

Tyś nie samotny, za rogu załomem
Czeka na cię człowiek, także nie sam - z łomem.

/St. Jerzy Lec/

Odwiedzają mnie

27.11.10

Herbatka, ach herbatka

Taką szkatułkę na herbatkę zrobiłam. Na prezent. Z tego co wiem, spodobała się.





























 
















A to pierwsze decu mojej córki. Strasznie chciała, żebym to pokazała ;-)


A poza tym jestem wściekła!!!
Kobieta, która zamówiła czarnego świrusa nie zapłaciła i galeria anulowała zamówienie. Więc jakby co - jest dostępny w Alei Artystów.
Kurde, jak ja wiem, że na coś nie mam kasy, to tego nie kupuję. Ale może to ja jestem dziwna?

4 komentarze:

  1. Szkatułka musiała się spodobać, bo jest naprawdę śliczna. Córcia też zasługuje na pochwałę :-) rośnie Ci zdolna konkurencja. Gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkatułka przepiękna. A tymi głupotami w galerii - nie przejmuj się, różni ludzi się zdarzają, denerwować się na każdego - nie stać cię na to ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna szkatułka!
    Córeczka też ma fajne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  4. To strasznie wpienia. Najgorzej na allegro - komentarza i tak potem nie watro wystawiać, bo się negatywa niezasłużenie zarobi. W galeriach tak jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń