it's probably me

it's probably me

cytat miesiąca

Tyś nie samotny, za rogu załomem
Czeka na cię człowiek, także nie sam - z łomem.

/St. Jerzy Lec/

Odwiedzają mnie

17.7.11

***

Jezioro nocą.
Czarny aksamit
Otula mnie.


Odbiło mi chyba, skoro zaczynam wiersze pisać ;-)
Ale ostatnio zaczytywałam się w książkach mojego dziecka, których akcja toczy się w XVII-wiecznej Japonii i przeżyłam kolejne zauroczenie haiku. Nie ma się co bać, nie zamierzam wydać tomiku poezji, śpijcie spokojnie ;-)

Zdjęcie pożyczyłam z netu, aczkolwiek poznęcałam się nad nim trochę. Żeby nie było, tu oryginał:


3 komentarze:

  1. A dlaczego by nie!?
    Pisz i wydaj tomik poezji .....

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, nastrojowe zdjęcie. Ja bym też poczytała Twoje haiku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi, hi, Danusiu, Riannon, to moje pierwsze i chyba ostatnie. Zainspirował mnie pewien sen, o którym może kiedyś napiszę. Ale generalnie nigdy nie pisałam wierszy, jak już, to opowiadania, a kiedyś, dawno, dawno temu, bajki.

    OdpowiedzUsuń