it's probably me

it's probably me

cytat miesiąca

Tyś nie samotny, za rogu załomem
Czeka na cię człowiek, także nie sam - z łomem.

/St. Jerzy Lec/

Odwiedzają mnie

5.7.11

Śnieżka na bis

Kiedyś, na bajkowe wyzwanie, zrobiłam kolczyki Królewna Śnieżka. Poszły już w świat, ale zamówiono u mnie takie same z wisiorkiem do kompletu. Oto Śnieżka bis:























A ponieważ łezki onyksu pakowane są po dwie, została mi jedna sierotka i trzeba było ją jakoś zagospodarować. I powstała bransoletka, niby podobna, ale jednak inna.



4 komentarze:

  1. Ha, no i bardzo dobrze, że są pakowane (gdzie?) po dwie łezki, bo pięknie wykorzystałaś nadprogramowy kamyk! :) Moje ulubione połączenie kolorów. Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny komplecik. A bransoletka ciekawie się prezentuje z tą łezką pośrodku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka warta grzechu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplecik piekny, ale bransoletka wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń