it's probably me

it's probably me

cytat miesiąca

Tyś nie samotny, za rogu załomem
Czeka na cię człowiek, także nie sam - z łomem.

/St. Jerzy Lec/

Odwiedzają mnie

9.10.10

Wielka niespodzianka

Ania sprawiła mi wielką radość przyznając mi wyróżnienie:
 Cieszę się ogromnie!!!
 
Zasady są następujące:
1. Zapisz zdjęcie, które jest powyżej i umieść je na własnym blogu
2. Przyznaj nagrodę 12 innym bloggerom.
3. Zalinkuj blogi, którym przyznałaś nagrodę.
4. Zostaw komentarz ze stosowną informacją o nagrodzie na odpowiednich blogach.
5. Podziel się linkiem do bloga osoby, która przyznała ci te nagrodę.
 
Zadanie jest ogromnie trudne, bo każdy blog, na którego zaglądam jest wyjątkowy. Po długim namyśle postanowiłam nagrodzić:
1. Kajkę - bo jest kobietą niezwykłą, utalentowaną, wrażliwą i silną. Tworzy prawdziwe cudeńka, jej hafty powaliły mnie na kolana. O swoim życiu, które jej nie rozpieszcza, pisze pięknie i bez użalania się nad sobą. Podziwiam jej wytrwałość.
2. Kicę
9. Ewę
10. Jolę

8 komentarzy:

  1. Bardzo dziekuję za tak miłe wyróżnienie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja bardzo dziękuję za wyróżnienie:):):)
    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo bardzo bardzo! To moje pierwsze wyróżnienie dla tego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10.10.10

    Dziękuję, bardzo bardzo bardzo mi miło:) To moje pierwsze wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za wyróżnienie! Już lecę z powrotem do mnie dodać nagrodę do nowego postu.

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja również ślicznie dziękuję:) Przemiło mi się zaczął ten niedzielny poranek:) pozdrowionka słoneczne i serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka Ty jesteś kochana :* Dziękuję Ci bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  8. no to ja wyjdę tu na jakąś hipokrytkę...ech!

    kochana- ogromnie Ci dziękuję, że o mnie pomyślałaś- ale ja niespecjalnie chcę kolekcjonować TAKIE wyróżnienia (!!!)

    ważniejsze dla mnie jest to, że bywasz czasami u mnie i wyrażasz swoje opinie. to się dla mnie liczy :)

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń