it's probably me

it's probably me

cytat miesiąca

Tyś nie samotny, za rogu załomem
Czeka na cię człowiek, także nie sam - z łomem.

/St. Jerzy Lec/

Odwiedzają mnie

12.10.10

Fortepian ;-)

Mam ostatnio strasznego lenia intelektualnego. Nie mogę się zebrać, żeby dokończyć czytanie, nawet o tym co już przeczytałam nie mogę jakoś sklecić paru zdań. Na dodatek przyplątał mi się wirus jakiś i tylko bym spała albo słuchała muzyki leżąc pod kołdrą i popijając rooibosa z miodem. Więc, żeby przerwać milczenie choć ciut muzyki... hmmm... relaksacyjnej? ;-)

1 komentarz:

  1. Niech wirus ucieka skąd przyszedł! Czasem trzeba zafundować sobie takiego muzycznego lenia :-) Relaksuj się więc bez wyrzutów sumienia i wracaj do zdrowia :-) Fajna muza. Ten niemiecki trochę mi zgrzyta. Dziwne, że w Rammsteinie mi nie przeszkadza. Pewnie dlatego, że tam jest brutalny, a tu wokal ma być mimo wszystko nastrojowy.

    OdpowiedzUsuń