it's probably me

it's probably me

cytat miesiąca

Tyś nie samotny, za rogu załomem
Czeka na cię człowiek, także nie sam - z łomem.

/St. Jerzy Lec/

Odwiedzają mnie

2.2.11

Cieszę się bardzo!!!

Ania zaskoczyła mnie kolejnym wyróżnieniem, bardzo się cieszę i serdecznie dziękuję ;-)


Poniżej przedstawiam dobrze wszystkim znane zasady przyznawania wyróżnień: 
  1. Podziękować osobie przyznającej nagrodę.
  2. Umieścić na swoim blogu link do bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
  3. Umieścić na swym blogu odznaczenie.
  4. Wyznaczyć 10 blogów, którym przyznaje się nagrodę i podać link do tych blogów.
  5. Powiadomić w komentarzu osoby, którym przyznaje się nagrodę.
Nie było mi łatwo dokonać wyboru, ale ostatecznie wybrałam:

I wszystkich tych, których odwiedzam, podglądam i podziwiam.

6 komentarzy:

  1. Hej Asjah! Dziękuję Kochana za pamieć o mnie i za wyróźnienie! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki serdeczne:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana jesteś :-) Dziękuję***

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, serdecznie Ci dziękuję! To jedna z najmilszych rzeczy jakie mnie spotkały ostatnio... Jak tylko uporam się ze sprawami, z którymi uporać się muszę spełnię wszystkie warunki wyróżnienia, tymczasem przesyłam gorące uściski!

    OdpowiedzUsuń