it's probably me

it's probably me

cytat miesiąca

Tyś nie samotny, za rogu załomem
Czeka na cię człowiek, także nie sam - z łomem.

/St. Jerzy Lec/

Odwiedzają mnie

22.2.11

Szuflada w stylu vintage

Zafascynowało mnie nowe wyzwanie w Szufladzie. Sepia, czerń i biel, moje klimaty ;-)
Oto moja propozycja:






















Jaspis dalmatyńczyk w miodowej koronce ;-)

Zmiana czcionki mam nadzieję chwilowa, mój komputer trafił szlag, a na tym mojej nie ma i szczerze mówiąc nie chce mi się kombinować, jak ją ściągnąć. No chyba, że tamtego grata nie da się reanimować, to pokombinuję.

Ufff... zła jestem, nic tak nie wkurza, jak niesubordynacja sprzętu elektronicznego!!!

4 komentarze:

  1. hej, ja tylko w sprawie technicznej- zmieniłam adres bloga i na razie nie działa przekierowywanie..więc jakbyś mnie szukała, to tu:
    http://antropologiapowszednia.blogspot.com/

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniutkie. Pozdrawiam szufladowo.

    OdpowiedzUsuń